Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

donderdag 13 juni 2013

Topdag

SCHRIKKE DOOD
Vanmorgen fietste ik langs het grote veld, op weg naar de supermercado om mijn dagelijks stokbroodje te halen bij Filip. Ik wist niet wat ik zag. 
Zie ik midden op het veld een enorme kat en een man in een tentje, die blijkbaar die kat poeslief zit voor te lezen uit een kattenboek. Dat er katten op de camping zijn was me wel bekend, maar dat er ook zulke grote poezen rondlopen had ik toch nooit kunnen bedenken. Ineens begint dat dier enorm te miauwen, en tegelijkertijd schrik ik me wezenloos en daarbij ook wakker, want er zit een krolse kat onder onze camper. Is de warmte dan toch naar mijn hoofd gestegen? Ik ga maar gauw even een broodje halen. Dan kan ik de zon in.
VERDIENT
Genieten van de zon. Dat is wat deze mevrouw doet. En geloof me: dat verdient ze. Daar heb je immers vakantie voor. En de klacht dat er maar weinig vrouwen op het klaphek staan, verwijs ik hiermee naar het land der fabelen.
Uw razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten