Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

zaterdag 24 juni 2017

GERED

Dubbel pech, maar toch gered. Doe ik de deur van de cabine open, wordt ik gebeten door een wesp in mijn lip! Ik lijk wel een Zoeloe. Dr. Wijdbeens kwam kijken of hij iets kon doen aan mijn startprobleem van de camper. Dat werden dus twee klussen tegen eenmaal voorrijkosten.
,,Die lip smeer-ie maar een zallufie op. Dit soort lippen is voor mij als medicus geen eer aan te behalen'', laat de dokter weten en ging direct aan de slag onder de motorkap. Wat bleek: het rubberen blaasbalgje van de brandstofpomp was gescheurd, waardoor er luchtbellen in de brandstof toevoerslang ontstonden. De garages zijn op dit uur, en helemaal met San Juan gesloten, dus moesten we zelf een oplossing zoeken. En gelukkig lukte dat. Het 'blaasbalgje' heeft de dokter er tussenuit kunnen halen, en de leiding direct kunnen aansluiten aan de brandstof pomp. (Alles zonder verdoving). 
Dankzij de van alle markten thuis zijnde dr. Wijdbeens kunnen we morgenochtend de thuisreis hopelijk zonder problemen volbrengen.
Uw Razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten