Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

zondag 4 juni 2017

GEBRAND

Vandaag is het een beetje vreemd weer. Niet echt slecht, maar overwegend bewolkt met eigenlijk een prima temperatuur. Het strand ligt dan ook aardig vol want in het weekend zijn er altijd veel Spanjaarden om bij te kleuren.
Barbecueën zit er denk ik niet in vandaag. Het is trouwens zondag, dus dan ga ik altijd patat halen in 'de kantine' bij Astrid en Filip. Die bakt ze altijd lekker bruin voor me.
Zelf ben ik intussen ook aardig bruin gebrand. 
Gelukkig ben ik niet snel aangebrand. Lange tenen heb ik ook niet en ben ook niet snel een opgewonden standje.
Uw Razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten