Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

woensdag 14 juni 2017

GEBOEID

Anneke, u kent haar wel, van het roddel-hoekje, stuurde mij deze foto en beweerd uw reporter heden middag gesignaleerd te hebben in zee. 
Maar helaas, ik heb zeer geboeid zitten kijken, maar het enige wat ik zie is een witte boei. Het is uitgesloten dat je mij niet ziet omdat ik net onder water zat, want ik ga nooit koppie-onder. Ik hou mijn haar graag droog. Volgende keer beter inzoomen Anneke, want moeders mooiste ben ik niet, maar een kop als een boei heb ik nou toch ook weer niet!
Uw Razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten