Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

zaterdag 11 juni 2016

Wandel evenement

INGEZONDEN
,,Beste Reporter. 'De paden op de lanen in', ik had serieuze plannen om morgen de berg te gaan bedwingen, maar toen bleek dat mijn wandelschoenen nieuwe zolen nodig hadden. Schoenmaker in het dorp was dicht, ook geen veters kunnen krijgen. Kortom de wil en de moed was aanwezig, maar het materiaal liet me in de steek. Heel erg jammer en kijk nu maar uit naar de volgende trip. Groetjes Anneke , wie kent haar niet!!!''

De volgende trip dan maar Anneke. Wel heel erg jammer, want Chris heeft het voor elkaar dat er morgen vanaf 10.00 uur, 7 zeer jonge, gewillige monniken klaar staan in het klooster. Dubbel pech dus voor je!

,,Ik kan wel zonder bergschoenen naar het klooster komen.''

Ik zou je dan wel aanraden je snorkel mee te nemen Anneke.

,,Die heb ik altijd in mijn fietstas, want je weet maar nooit wat je onderweg tegen komt.''

Ik zal het doorgeven aan Chris, dan houdt hij er rekening mee dat je per fiets komt. Veel plezier hoor morgen!
Uw Razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten