Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

woensdag 15 juni 2016

OPZETTEN


De op El Molino zeer bekend staande, altijd vrolijk gestemde, behulpzame, immer verhuizende grijs besnorde 'PLEK ZAT' bezitter, u kent hem vast wel, heeft gisteren zijn overburen geholpen met het opzetten van de voortent, met vanmorgen dit resultaat.



















,,'K heb ze wel probere te hellupu, maar 't benne Spanjole. 'K kon ze perfect verstaan, maar wis nie wat ze zeije''. Nou, dat is wel te zien, merk ik op. 
,,Nou 'k je toch spreek, me dochter is vandaag jarig. Die leest altijd je verhalen op het Klaphek en vroeg me vanmorrugu, wanneer kom ik nou is een keer op het klaphek?'' 
Moet je luisteren beste vriend, laat ik hem weten; ik ben Sinterklaas niet en ook niet van de felicitatiedienst. Maar goed, voor deze keer zal ik de hand over mijn hart strijken en wat op het klaphek zetten.

Nou Sandra, bij deze; Van harte gefeliciteerd hoor! Nog vele jaren in gezondheid en maak er een gezellige dag van, dat gaan wij ook proberen te doen.
Uw Razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten