Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

maandag 27 mei 2013

Waarschuwingen

MOEILIJK TE VERWIJDEREN
Een campingvriend vertelde mij bij het Klaphek: Ik begrijp niet waarom ik dit niet eerder heb ontdekt. Ik gebruik shampoo onder de douche. Als ik mijn haar was loopt de shampoo langs mijn lichaam naar beneden. Ik had echter goed op de waarschuwing op de fles moeten letten. ''VOOR EXTRA VOLUME EN BODY'', stond er op de fles. Geen wonder dat ik ben aangekomen. Nou, ik heb de shampoo weggegooid en gebruik nu vloeibaar afwasmiddel geschikt voor de vaat! Op de fles staat namelijk: ''VERWIJDERT VET DAT OP ANDERE MANIEREN MOEILIJK IS TE VERWIJDEREN.'' Mijn gewichtsprobleem opgelost! 
Vroeger ging ik alleen douchen rond de feestdagen. Hier op de camping haal ik nu elke dag een muntje bij Jordi om te douchen met mijn heerlijke afvallende afwasmiddel. Of het helpt is tot op heden nog niet te zien, maar dat zal nog wel komen. Als je me zoekt dan weet je dus dat ik onder de douche sta.

GEVAAR OP DE BOULEVAAR
De vorig jaar 'herstelde' boulevard is in een paar maanden in een levensgevaarlijk wandelpad veranderd.  Over de hele lengte zijn de keien en de grond er onder, een gevaarlijk stuk verzakt. 

Er zijn ruimten van wel 40/50 centimeter ontstaan onder het beton van het tegelpad. Het is dus raadzaam om zeker een meter bij de rand met de houten leuning te blijven als u niet in de zee wil belanden. Want daar kan je op wachten met deze levensgevaarlijke situatie. 


Hele stukken van de boulevard zijn volledig in de zee gezakt, en er is maar weinig strand over gebleven. Ze hebben er nu wat beton overheen gegooid zodat er weer gelopen kan worden.



AUW!
Vandaag is er een nieuwe attractie aan het strand geplaatst. Een heuse glijbaan! Het is alleen jammer dat ze hem zo ver weg gezet hebben van het water. Nu land je met je billen in het zand zodat je gezandstraald wordt, en op de blaren kan gaan zitten. Maar ja,... dat is altijd nog beter dan op zwart zaad zitten. Maar u bent gewaarschuwd, en een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Uw razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten