Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

zaterdag 25 mei 2013

Moeilijke woorden

KOMT EEN MAN BIJ DE DOKTER
De dokter vraagt: waarmee kan u helpen?
Zegt de man: kunt u mij castreren?
Zo… zegt de dokter. Dat is nogal wat. Weet u het zeker?
Ja… zegt de man. Mijn vriend zegt dat je daarna veel succes hebt bij de vrouwtjes.
Oké zegt de dokter. Ik twijfel daar aan, maar als u er op staat.
Een week later komt de man zijn vriend tegen, en die vraagt: heb je je nog laten tatoeëren?
Wat??? zegt de man. JIJ OOK ALTIJD MET JE MOEILIJKE WOORDEN!

DUIDELIJKE TAAL
Van onze man uit Barcelona.
Echt toepasselijk voor deze middag.
Het wordt de hoogste tijd dat we eindelijk weer eens wat Spaans weer krijgen. Ik ben Arie Duivenvoordes opmerking: 'wat een pokke land', helemaal zat en dat komt me zo zachtjes aan mijn neusgaten uit. Nee... in Noordwijkerhout is het lekker weer. Daar kunnen ze binnen een paar dagen schaatsen druiloor!!!
Uw razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten