Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

vrijdag 31 mei 2013

Campingvreugd

ONTGLIPT
Gisterenmiddag ging uw reporter even bij bekenden op de camping op bezoek. 'Niet binnen komen', werd mij toegeroepen, toen ik aanklopte op de deur. Ik rook al een vreemde lucht door het openstaande raam naast de deur, maar ja, een reporter moet een beetje brutaal zijn, dus stapte ik ondanks het nee geroep toch naar binnen. 'Hoezo niet binnen komen', vroeg ik. Overbodig eigenlijk want ik rook het al. Wat ik rook was beslist geen parfum lucht.
Het echtpaar lag dubbel van het lachen en dat was duidelijk niet van schaamte. 'Nou', was het antwoord van een van de twee: 'er is me net iets ontglipt'. 'Geen punt hoor', was mijn antwoord. 'We nemen alle drie een snuifje, en weg is het ontglipte!' Zo gezegd zo gedaan en weg was de ruft. Het is mij niet bekend of er slipsporen zijn achtergebleven.

RIJDENDE NAAIWINKEL
Wat denkt u.... Lag er vanmorgen weer een naaisetje.
Ik denk dat Willem een gros van die handige setjes heeft aangeschaft op de vrijmarkt in Amsterdam en heeft mee genomen om hier uit te delen onder naaigragen.
Wilt u ook over zo'n naaizakje beschikken: Willem rijdt de hele dag rond op de camping. Hou hem gerust even aan en vraag om zo'n pretset. En laat u niet afschepen, want het is een rijdende naaiwinkel. Laat je dus niet naaien!
Uw razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten