Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

dinsdag 7 mei 2013

Arie... Arie...


Vandaag weer een prachtige dag.
Zon hoog aan de hemel en zeker 24º.

Vanmorgen met mijn nieuwe fiets naar het einde van het dorp gereden.
Een hele toer voor iemand die nooit fietst.
Ik kwam dan ook terug met een 'houten' kont, dus hoogtijd een ander zadel op de fiets te zetten.

Het wordt tijd dat er mensen komen die verstand van fietsen hebben.
Nu moet ik zelf zitten klooien en als er bouten in het spel komen heb ik twee linker handen.
Tenminste..... bij dit soort bouten, want met 'het bouten' heb ik meestal geen problemen.


Terwijl ik aan het sleutelen was hoorde ik roepen:
Arie... Arie... Arie.....!
Toen ik omkeek zag ik mister meeuw staan op het elektriciteitshuisje, met een smile van snavel tot zwemvlies.

Het kan aan mij liggen, maar ik hoorde hem duidelijk lachen tijdens zijn lokroep.
Uw razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten