Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

vrijdag 5 juni 2015

Praatje poep

O JEE
Na bijna twee dagen waarin niets bijzonders gebeurde, rij ik eind van de middag op de Kalverstraat en wat ziet mijn oog daar liggen midden op de weg……

Als Razende Reporter valt zoiets direct op, want er gebeurt - buiten het prachtige weer - verder niets bijzonders en ik weet dat de blogvolgers elke dag uitkijken naar wat er voor nieuws is op Het Klaphek.

De raderen beginnen dan bij mij gelijk te draaien in het bovenkamertje. Want wanneer zou dat rolletje daar terecht gekomen zijn. Op de heen- of terugweg naar het kleine kamertje.

Ik zag het al helemaal voor me. De eigenaar van dat rolletje zit zich lekker te ontlasten op een van de toiletten en zodra de boodschap gedaan is en hij of zij ontspannen de billen wil schoonvegen, blijkt dat alles reinigende rolletje toiletpapier foetsie te zijn. Wat doe je dan? 
Is om hulp roepen een optie? Een vinger gebruiken, maar waar laat je het dan? Of hijs je gewoon je onderbroek op en begeef je je glibberig naar je tent, caravan of camper?

Of sla ik nu weer helemaal op hol en is dat rolletje verloren NA het toiletgebruik. De waarheid zal hoogst waarschijnlijk nooit boven water komen, maar jullie hebben in elk geval weer iets om te lezen.
Uw Razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten