Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

woensdag 17 juni 2015

Advocaatje

SNOEPKONTEN
Er wordt wat afgesnoept op de Kalverstraat. Gisteren werd daar heel wat afgelikt om 48 ijsjes binnen een tiental uren weg te werken.

Vanmiddag zaten er halverwege de straat, twee dames in het zonnetje onbeschaamd te genieten van een groot glas met advocaat, rijkelijk gedecoreerd met slagroom!
Niks mee aan de hand hoor ik u zeggen.

Maar wat mij een beetje tegen viel is dat mij niet ook een glaasje werd aangeboden, maar mij dringend verzocht werd niets te melden op het Klaphek over dit snoepfestijn.

Al was mij maar een lepeltje van het rijkelijke gele vocht aangeboden, had ik gehoor gegeven aan het verzoek.
Maar zelfs dat mocht niet zijn. Dus vandaar dit stukkie.

Uw Razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten