Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

zondag 8 mei 2016

Weer foetsie

VELE TONNEN ZAND
'Een ezel stoot zich in het algemeen niet tweemaal aan de zelfde steen', klinkt een Nederlands spreekwoord. Daar hebben ze blijkbaar hier nog nooit van gehoord. Voor de zoveelste keer zijn vele tonnen zand verdwenen als sneeuw voor de zon. Zeker de helft van het aangevoerde zand van de afgelopen week is in een dag weer opgeslokt door de zee. De trieste toestand van vandaag rond twaalf uur, is te zien op onderstaande foto's.











































































































Foto's zeggen meer dan duizend woorden. Soms denk ik: bekijk ik het allemaal niet te negatief? Maar bij het waarnemen van wat er allemaal gebeurd durf ik te stellen dat ik er met mijn mening niet veel naast zit. 
Ik ben benieuwd wat de actievoerders van Els Griels gaan melden over de huidige toestand op hun Facebook pagina. Ik kan op hun pagina niet meer reageren want ze hebben mij maanden geleden al geblokkeerd.
Uw Razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten