Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

vrijdag 30 mei 2014

Er is altijd wel wat


HET STRAND

Gisteren is de kiosk op het strand geplaatst. Vanaf de rotonde is de hele boel open gegraven om de kiosk van waterleiding te kunnen voorzien.



GRAPPENMAKERIJ 

Vandaag is de eerste grappenmakerij begonnen. Amsterdamse 'Oranje Willem' is weer gearriveerd op de camping, dus we kunnen onze lol weer op. 

'Grote Beesie' verscheen plotseling ten tonele, dus het ziet er naar uit dat deze keer op de camping de oranje gekte zal toeslaan. 

GEKRAAK

Al vier weken reed ik op een krakende fiets rond. Dijkgraaf Arie, die als fietsenmaker wat probeert bij te verdienen, had al enkele keren geprobeerd dat te verhelpen maar niets hielp. Vanmiddag was het weer zover en haalde ik met mijn krakende achterwiel van mijn fiets de Dijkgraaf uit zijn slaap. "Kom is hier met dat kreng", verzuchte Arie en legde zijn flaporen te luister bij het wiel terwijl ik rondjes reed voor zijn caravan. "As 'k ut goed hoor, zit ut in de as. 'k Zal is effe die moer wat losser draaien", en ja hoor,…… weg dat gekraak! ,,Laat je me nou gewoon vier weken rondrijden met die pokke herrie, terwijl het gewoon een kwestie was van effe een moer wat oplossen? Je wordt bedankt fijne vriend!'' Ach,…… ik heb hem maar op een ijsje getrakteerd. Alleen jammer dat hij de helft van dat heerlijke ijsje op de grond liet vallen. Ik kon het lachen niet laten. En zo is er altijd wel weer wat te beleven.

Uw razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten