Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

zondag 24 september 2017

O JEE

Ga ik naar het toilet,…… en wat zie ik: 'k ben toch niet bedonderd,… een pot vol met briefies van vijfhonderd!


O jee,… wat doe ik daar nou mee? Doe ik daar mijn voordeel mee,… of help ik mezelf dan in de puree. Olé roep ik uit,… en spoel het echt niet door de plee,… nee, nee! Ik haalde het er uit en stopte het gewoon in mijn portemonnee en weg ermee. 
In een draf naar mijn camper aan zee, hupsakee! Hoe het afgelopen is? Geen idee,… want tijdens de siësta werd ik wakker en moest hoog nodig naar de WC.
Uw Razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten