Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

vrijdag 22 september 2017

ME RUG OP

Een zeer bijzondere avond op El Molino. Op de eerste plaats de mooie lucht die we mochten gewaarworden.










Maar veel bijzonderder was Adolf Steigerpijp die zich uit de naad trainde in het rulle zand om een soort Swatsenekker te worden.








'En dan effe kijken hoeveel gram ik kwijt ben en hoe sterk mijn spieren zijn geworden'.









'Nog maar even er een poosje tegenaan, voor een goed lijf moet je nu eenmaal
wat over hebben'. Maar weer effe kijken hoe het er voor staat.
'Het schiet nog niet erg op. Er nog maar een tijdje tegenaan'.








Nou,... Adolf Steigerpijp die zich uit de naad werkt om een Swatsenekker te worden, ging nog een poosje door, maar de vele stiekeme toekijkers (zeg maar gluurders) verzuchtte: van mij kan hij me rug op, ik zou der nooit zo zwaar aan tillen!
Uw Razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten