Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

maandag 11 mei 2015

Het ware verhaal

DE ZWEVENDE KIOSK
Het verhaal van enkele uren geleden moet ik toch even op terug komen. Wie denkt, die Reporter heeft last van een zonnesteek of is door de ratten besnuffeld, moet ik helaas teleurstellen. 
Hooguit was de fantasie een beetje op hol geslagen. De naakte waarheid is dat ik een fragment uit mijn droom tijdens de siësta had weergegeven. 

Vandaag is er namelijk een kiosk geplaatst op het strand en dat is altijd weer een heel gedoe.







Zoals jullie weten hou ik als jullie razende reporter alles goed in de gaten omdat ik weet dat jullie graag op de hoogte zijn van wat er hier op de camping allemaal gebeurd.



Door deze foto is het in mijn bovenkamertje tijdens mijn middagtukkie, klaarblijkelijk allemaal een klein beetje op hol geslagen, of op zijn minst een beetje vertroebeld.




Eind van de middag stond alles op zijn plaats.




Ik hoop dat jullie niet al te teleur gesteld zijn na deze welgemeende, eerlijke bekentenis.
 Uw razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten