Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

dinsdag 25 september 2018

STERRETJES


Vanmiddag kwam dokter Wijdbeens en zijn bevallige assistente afscheid nemen, omdat ze morgen vroeg zuidelijker trekken. 

Ik vroeg de dokter of hij nog even naar mijn prostaat kon kijken. ,,Ik behandel alleen vrouwen, en ook bij de dames begeef ik mij niet in de sterretjes!!’’ Ik kon niet anders antwoorden dan: ,,Dan bent u een echte kutdokter!’’ 

Uw Razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten