Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

zaterdag 13 mei 2017

HORIZONTAAL

Jullie begrijpen wel dat het voor een reporter ook niet mee valt als er niks gebeurd. Het je begeven in horizontale positie is dan meestal het enige dat er overblijft.
En ik moet zeggen dat die positie me wel bevalt. Helemaal met de straling van die gouden kogel op mijn toch wel goddelijke lichaam, niet dan? 

En maar bakken, als een poffertje in de pan! Nou ja,... poffertje? zeg maar gerust pannenkoek, oliebol of bal gehakt zo je wilt. Maar noem me s.v.p. geen blinde vink. Slavink zou nog net kunnen, want ik zit altijd wel op het vinketouw.
Uw Uitgebluste Razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten