Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

donderdag 2 september 2021

DOORGAAN

Vanmorgen bij het watertanken de complimenten mogen ontvangen voor de verhaaltjes op het Klaphek. Velen blijken plezier te beleven aan mijn ‘soms’ fantasieën en gebeurtenissen op El Molino die ik deel met de volgers. 

,,Doorgaan hoor, ... want als je er niet ben missen we je,’’ krijg ik te horen.
 
Ik beloof jullie: ik zal mijn best doen zolang ik kan en er zelf ook plezier aan beleef.
En zonder muilkorf, want die hebben we al lang genoeg opgehad.

Uw Razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten