Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

maandag 28 mei 2018

IN DE PRIJZEN GEVALLEN

Hedenmorgen werd uw Razende Reporter - zeer terecht - door de burgemeester eervol in het zonnetje gezet. Een enorme beker met inscriptie werd mij ter hand gesteld.


U begrijpt wel dat het mij zeer ontroerde dat ik de eerste prijs in ontvangst mocht nemen, want nooit val ik in de prijzen en pis ik altijd naast de pot wat dat betreft. Eindelijk kreeg ik de waardering waar ik volop recht op heb toch?!
Wie was dan die burgemeester hoor ik u zich in alle gemoede afvragen. Nou, dat zal ik u vertellen. Het was de burgemeester van Camping El Molino, die bekend staat als Amsterdamse Rooie Willem; een Lith dat nooit verslapt, maar altijd onuitputtelijk met bijzondere verrassingen voor de dag komt.

Al met al was het een zeer ontroerende dag, die uw Reporter tot diep in het bot raakte en nog lang zal heugen. Ik kan het wel uitzingen: Willem bedankt, Willem bedankt, Willem Willem Willem bedankt!
Uw Razende Geridderde Trotse Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten