Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

dinsdag 2 september 2014

Tingelingeling


WAT ZIEN IK IN HET STRUIKGEWAS

Vanmorgen stond er iemand in het struikgewas te rommelen aan mijn fiets. Het was niet moeilijk te raden wie dat was. 
,,'k Moet even een opdracht uitvoeren en durfde dat niet vannacht te doen, want ik was bang een klap voor mijn kanis of erger te krijgen'' lispelde onze rode Amsterdamse vriend.

De schijtebroek stond een bel te monteren aan het stuur van mijn fiets. Een rode nogal liefst, met de tekst: I amsterdam.
Dan denk ik gelijk: ,,Rel del del,.... wie trekt er aan de bel'' of ,,Als ik twee maal met mijn fietsbel bel, nou dan weet je't wel, nou dan weet je't wel.''

Of ik nog niet genoeg opval!?
Uw razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten